HannaLinneaKilbo

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna Kilbo - 29 januari 2012 14:53

Hej hej snart blir det hem till sverige igen dåe men kke mat och nordby innan oxå det blir kul tt stanna på nordby men det är en ganska konstig sak som klara min syrra märkte det var att nordby är norges största shoppingcenter i norge hehe öm... ja!

Idag så har vi typ vart ute mest sen fikade vi och snart blir det mat tror jag men e inte hungrig!

Åh fredags flyttade en av mina bästa kompisar hem till söderhamn Ida hon trivdes inte här så hon flyttade tillbaka kul för henne så klart men inte för mej!!!:(

Jaja nu har ja inge mer å skriva om:/

Kram Hanna:)<3

Av Hanna Kilbo - 28 januari 2012 16:22

Shiit sorry att jag inte har bloggat på typ... veckor !! Inget internet hos mamma igen!!! Idiotiska internet!!!

Ibland bara hatar jag internet bara för att det laggar men det är grymt alla andra gånger hehe ;P

Hehe sorry att jag typ fastna på de hehe ajja fin dikt ja hitta på facebook:

Bara äkta vänner ser

de osynliga tårarna

och det sorgsna leenden!

Idag har jag vart hos hästarna Avita, Kneist, Milosh, Oleo och Jardar fina e ni killar och cheyor!

Just nu äter jag bulle hehe mums inte ny bakta men från frysen och är påvärmda!:) Det är typ jätte mkt snö i norge nu har vart ute och åkt pulka me lillasyrran hehe nu har jag väl inte mkt meratt skriva om tror ja!!

Pussar Hanna<33

Av Hanna Kilbo - 14 januari 2012 16:17

Sorry skulle inte spara inlägget hehe!:)    Kort hår haha<3

//Kram Hanna<3

Av Hanna Kilbo - 14 januari 2012 16:09

Hej hej idag så har vi vart på en fästning inte jättekul men det var väl nåt iaf:)

men iaf så ska vi göra glass idag det kommer kke bilder på det imorgon för den blir nog intr klar idag:)

Har inte ett piss att skriva om elr jo nu kom jag på attjag ska ju tipsa om en blogg här på bloggplatsen som heter

           www.egoos.bloggplatsen.se

Nice blogg bara så ni vet det:)


Av Hanna Kilbo - 13 januari 2012 19:52

Hejhej nu bloggar jag i norge igen dåe sorry att jag inte har bloggat på länge nu men nu funkar inte inernät igen hos mamma eller ah först så funkade det inte typ ett eller ett halvår yay vi hade internät ngr månader efter böhö internet är i stockholm pga min lite halvt korkade mamma!!!:)älskar dejj mamma!!Iaf nu i veckan har det inte hänt ett piss utan att skolan började men idag lärde simon min lärare en ska ja menar snille!!!!!!!!aja det var inte det jag skulle säga utan det var att min svenska lärare sa att vi skulle gissa hur många sv lektioner vi hade kvar innan sommar lovet gissa hur många joo 52 stk!!!!ja menar as jobbigt men nu ska jag äta

//Pyssissar Hanna<33

Av Hanna Kilbo - 9 januari 2012 11:03

Hej hej idag ska jag till stallet och kke rida ridgruppen som ska rida ska hoppa idag så det blir kul hoppas man får pinto ,thore elr norma dåe:)Sorry att jag inte skrivit på så himla länge och så ser jag att statistiken skunker kommentera om det är nåt jag ska ändra på:)Jag har precis vaknat på den sista dagen på jullovet va ska man gör egentligen?

Jag ska iaf städa mitt rum ocg sen ska jag till stallet till sindy älsklingen kommer kke en bild på henne eller oss snart kke idag jag vet inte!:)   SINDY OCH JAG<3

Sötaste fjordingen i Världen:)<3

Av Hanna Kilbo - 4 januari 2012 19:37

Hej hej nu är jag hemma i lysekil igen:)Skönt att få vara med kompisar igen! 

Idag har jag inte gjord mkt mest degat i soffan:)för pappa och gry hege jobbade så jag och klara hittade inte på något särskilt:)

När vi åkte hem till lysekil dåe så skulle vi ta vägen om nordby för jag skulle ha sulor till mina ridskor men det glömde ju pappa så vi stannade i strömstad på nåt ställe som hette  skopitaten hehe;PSen gick pappa in på systemet han sulle köpa vin inför helgen han som vi betalade av hette karl eric haha cooling:)

Nu sitter jag i soffan och gosar me vovven:)Mamma ska på ngn konstig arabfest imorron hen är helsvensk lovar!!!!Klara och mamma håller på med det det ska vara kläder smikt nagelmanikyr och jag vet inte vad,medans jag sitter och bloggar i soffan och don kommer hela tiden oh säger blir inte det här bra elr det här bra elr det här va tkr du kontig familj man har asså:)Men man överlever konstigt  nog:)

Jag är så himla trött ska nog faktiskt gå och lägga mej normal tid hehe:)

//Hanna:)

Av Hanna Kilbo - 3 januari 2012 22:53

Heej heej!

Idag har jag vart på bio ¨new year`s eve¨ grym film rekomenderas orkar inte säga vad den handlar om men ni kan kolla in trailern på youtube !Men idag har jag inte gjort ett piss elr jo nördat data!!!!

Har ni några tips på va man kan göra så sejj gärna det asså:) Har alltid tråkigt om jag inte är me kompisar eör stallet elr nåt sånt men jag har inga kompisar i norge men vi hittar nästan alltid på nåt roligt i alla fall!:)

Men imorgon ska jag åka hem till lysekil ska rida på torsdag och då har jag en chans att vara med kompisar det är ju lite svårt när ma är i norge Hehe:/

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga nu så

au revoir //Hanna<3

Presentation

Hej hej jag är en tjej på 14v år som älskar hästar dans och shopping det största intresset inom hästar är hoppning ha det gött HannaLinneaKilbo!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards