HannaLinneaKilbo

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna Kilbo - 22 februari 2012 21:38

Hej hej nu e det sportlov hehe det visste ni nog redan men ja..

Nu e jag i norge har precis kollat på några avsnitt på ponnyakuten:)

I morgon ska vi till stallet och ha avita fast jag vet inte vem av oss som ska rida jag tror jag ska rida henne på lördag vet inte riktigt men det ska bli kul!

Eftersom att jag åkte till Norge så kunde ju inte jag vara med på min vanliga ridning men det gör ju inget eftersom att vi ska ha avita torsdag lördag och söndag!

Jag märkte just att jag hade rivmärken från en katt på handen format som en smily HAHA! Nolife ja vet...menjag e som jag e haha:)

Igår till idag morgon så varjag på myskväll i stallet det var skitkul vi gjorde en typ bana med hinder och lite grejs ute på ridbanan och man skulle gjöra det här närman typ håller en pinne i anden och snurrar runt den typ tio varv elr nåt åh gud jag trodde jag skulle springa in i väggen seiöst asså jävlar va yr man blev fast vi sprng runt ett ridspö ist haha:)


Puss åh Kramma Hanna<3:**

Av Hanna Kilbo - 20 februari 2012 16:35

Hej hej folkens:)

Nu sitter jag och degar vframför datan hos en kompis o social ja vet men ändå hehe :/

På onsdah ska jag och min syrra till norge igen kulkul då ska vi ha en häst Avita kul vi ska ha henne torsda lörda och sönda vet ni :)

Vi ska baka sen det kommer en bild fast har inte en aning om va vi ska baka men det blir la nåt iaf!

Ja har ingen aning om va jag skriver eller ska skriva typ men ni får väl överleva om ni nu gör det hehe jag bara babblar och det kommer aldrig ngt vettigt men jajja :)

Har väl inte vart innne på så länge satt jag är nolife på bloggen nu jaah jag e som jag e :))

Kyss Hanna<33:**

Av Hanna Kilbo - 16 februari 2012 21:42

Hej hej idag så har ja vart i skolan som vanligt inte kul men man över lever jag fick en fråga om ja kunde blogga oftare men näe tyvärr för ja har ja inget Internet hos min mamma men det blir ett och annat inlägg i skolan så jaa men då blogga ja på mobilen så då blir det inte så långa inlägg men jaja<3Idag har ja vart i stället och ridit ja skulle rida Hero men Lisa ville inte ha sIndy så då blev det Sindy men hon är ju min favorit häst så det var ju bra fast ja har typ en ny favorit kille men nu ska jag nog dra mej till sängen go natt folkens <3Hanna<3:-*

Av Hanna Kilbo - 15 februari 2012 13:44

Hej hejNu har vi matte inte kul fast vi har inte gått in än så ousein har skjutit Elins nyckel under ett skåp smart killle...Jaja han får betala inte så kul de hällerMen ha fpr väl sitta här och intd göra nån nytta well well om fredrik vår matte lärare märker att ja bloggar kommer han lägga ner den his rektorn puss Hanna

Av Hanna Kilbo - 14 februari 2012 12:08

Tjatja! Elin här, nu har jag och hanna lektion, säger bara en sak.biologi suger rumpa... Kolla gärna in på min blogg. Www.nattstad.se/elinmolinJag och hanna ska vara med va med varann sen. Wiiiiiiiiie!

Av Hanna Kilbo - 11 februari 2012 17:57

Hej hej jag orkarinte blogga just idag skit trött har vart i tönsberg hela dan och pappa åkte crossmen det skulle aldrig gå att få upp mej på en cross på hästar går det jätte bra men inte cross håller mej till vanloga cyklar i så fall haha!

Men imorron ska vi nog till stallet och träffa avita jardar oleo kneit och milosh det ska bli kul men vet inte om det blir av för pappa har ju verkligen intresse för hästar verkligen!!

Men aja nu ska jag nog kolla på tusen gånger starkare as grym film asså tack för filmtipset elin: http://www.nattstad.se/elinmolin

Elin ska me till norge nästa gång vi ska hit och då ska vi va här ftån onsdag till söndag och vi ska passa Avita några bilder kommer nog me nu kommer en bild på avita!Inte hitta inte bilden:( men kommer en bild på mej och milosh    istället!:)

Jag och Milosh<3  

  

Av Hanna Kilbo - 10 februari 2012 20:44

Hej hej :*

Nu e jag i norge igen och kollar på the voise norge dom pratar så hiimla konstigt jajja

Nu chattar jag me elin erica robin och simon har rövtråkit!!

Imorron ska vi till tönsberg och åka kross kommer bildbevis lovar fat inte på mejj för jag skule aaaldrig våga sån fegis som jag e!!!

Men klara pappa och smurf ska väl åka men jag och gry hege får väl stå breve dårår men nu sitter jag i soffan jäävel va ja babblar men ajja ni ska få slippa mitt babbel så nu kommer en bild istället...:***<3

det ska bli någon ny header snart oxå!!!

  Pussar från hon påbilden!!!:***

Av Hanna Kilbo - 7 februari 2012 12:11

Tjeena<3 :*nu har jag biologi jättekul värkligen...inte hehe men aja va gör man...:-/ Vi har inte datorer i skolan utom i datasalen dåe men har mobilen bakom biologi boken hehe:) idag ska jag vara me elin kolla in hennes blogg http://nattstad.se/elinmolin fin e den och hon !!! Nu ska vi ha svenska lite roligare va har haft prov på ordklasser men måste dra kort inlägg puss!!!!<3

Presentation

Hej hej jag är en tjej på 14v år som älskar hästar dans och shopping det största intresset inom hästar är hoppning ha det gött HannaLinneaKilbo!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards