HannaLinneaKilbo

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

nelleiberntsson.se!!!!!

Av Hanna Kilbo - 12 april 2012 11:56

Hej hej!

Kust nu sitter jag och kollar Nellie Berntssons blogg 11 år och super känd hoppryttare http://www.nellieberntsson.se goaste bloggen hon har tre tävlinghästar elvis stella och bellman hon har träffat roffe göran bengtsson hon har tävlat i L.A hon är modell för hööks hästsport hon är allt en rid tjej kunnat önska sej en go tuff tjej asså så checka in hennes fina blogg så får ni se!!!
Kram Hanna!<3 

 
 
Fredrika

Fredrika

14 april 2012 20:59

Haha, jag trodde hon var tolv :P Men hon tävlar väl Msv.A? Kika gärna in på vår blogg och lämna en kommentar :D

http://jumpclub.blogg.se

Hanna Kilbo

14 april 2012 23:17

Jaa hon är 11/12 kollar bloggen nu:)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Kilbo - 6 maj 2012 15:49

        Simba är en unghäst och ääälskar att bita i allt!Kram! ...

Av Hanna Kilbo - 6 maj 2012 15:39


Hej hej!Idag blir det att åke hem till lilla sverige igen efter en go helg i norge me hästar gäster och massa mys!Men man kan ju inte stanna hela tin även om de hade vart kul men jag har ju hela livet i lilla lilla lysekil!Idag har jag vart i stallet...

Av Hanna Kilbo - 5 maj 2012 16:57


Hej hej!Sitter i soffan åh chillar läser lite bloggar på bloglovin nu kollar jag Fanny Östlunds blogg goh blogg hon skriver om vardagen å hästarna hon är en tjej på 16 är och går första året på djurgynastiet!Följ henne på bloglovin ourweekday.blogg.s...

Av Hanna Kilbo - 20 april 2012 18:44

Hej hej!Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med pengar till mej så jah kan gå och köpa goooodizz HAHA nae men sitter och nördar bloggar och facebook typ!Sen imorron blire ju ridläger på tjörn valsäng ska bli grymt kul TAGGA!Annars äre...

Av Hanna Kilbo - 19 april 2012 19:26

Hejsan Shoosan! Nu sitter jag och käkar makaroner me and my marakroner haha checkar nellies och barrys bloggar facebook och chill me  mera chill !!!!Är så jävla förkyld så kunde inte gå till stallet men shit happens!!:(I helgen blirre dra till tjör...

Presentation

Hej hej jag är en tjej på 14v år som älskar hästar dans och shopping det största intresset inom hästar är hoppning ha det gött HannaLinneaKilbo!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards