HannaLinneaKilbo

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Hanna Kilbo - 27 december 2011 15:25

Hej !

Just nu är jag är jag inne på facebook så klart som vanligt annars gör jag inte ett piss  eller jo jag spelar tråkiga spel på datan:/

Men iaf äntligen så har vi fått tillbaka modemet hos mamma hemma i lysekil först så fick vi ett julkort av dom som hade vårt modem först så tänkte jag att det var väl snällt av dom men jag menar dom kunde väl skicka med modemet egentligen jag menar det kan väl inte vara så svårt att skicka ett modem men när jag kom hem från ridningen när jag hade ramlat av dobbie så att klara vid datan och var inne på facebook:)Det var väl inte så ovanligt men sen kom jag ju på att vi inte hade nåt modem så frågade jag om vi hade fått tillbaka modemet (dum fråga) pch hon sa ja hehe!!!!!<33

Min syrra hittade just ett spel som  heter typ klibbiga klumpar 2 elr nåt ja menar hon är 14 år och hon sa jag måste prova !

Fast det var faktiskt ganska kul på ett hysteriskt konstigt sätt:/hehe

Men nu kom min farmor så ja måste nog gå!<3

Puss och Kram Hanna<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej jag är en tjej på 14v år som älskar hästar dans och shopping det största intresset inom hästar är hoppning ha det gött HannaLinneaKilbo!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards