HannaLinneaKilbo

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna Kilbo - 4 februari 2012 18:23

Hej hej som sagt har jag inget internet hos mamma för det typ dampar så vi eller mamma har äntligen fattat att vi behöver ett nytt och då ska vi inte ha modem uta trådlöst mycket bättre tycker jag iaf jaja babbel babbel babbel !

Nu sitter eller ah ligger jag i elins säng med elin breve mejj och är inne på facebook såklart vi ska till elins mormor och äta sen har inte träffat henne tor jag så det ska väl bli kuul:**

I torsdags red jag såklart lisa skulle rida sindy och vi skulle hoppa och jag fick jupiter jag älskar sindy ochb hon jupiter hon ville ju såklart byta men så blev det inte ja jag gillar ju såklart sindy men hon e inte bra på att hoppa eller ialla fall inte så högt idag har jag vart i stallet och kollat hopp tävling skulle vart med men pinto och thore var redan upptagna så att det gick inte för jag illar inte att hoppa de andra så mkt hehe elle rjag har inte hoppat ¨å många ah skit samma på höstlovet ska jag iaf hoppa Avita om vi hittar alla grejjer till hinder och sånt hehe annars får vi väl fråga nån annan om de vet vart det finns hehe jaja ni vill nog inte höra allt mitt babbel så vi skiter i allt och drar från bloggen så

Hej då kram Hanna:**

Presentation

Hej hej jag är en tjej på 14v år som älskar hästar dans och shopping det största intresset inom hästar är hoppning ha det gött HannaLinneaKilbo!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards