HannaLinneaKilbo

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Hanna Kilbo - 12 april 2012 21:32

Hej hej nu sitter jag och kollar på tv facebook och nellies blogg och så ska jag snart äta:)

Idag har jag vart i stallet och gått en runda med miloch och jardar gett dom mat och kraftfoder och ryktat dom och så klart har jag ju gosat me dom och simba finaste ponniin:)<3
Yezz Yezz:)

sorry att jag inte uppdaterar så mycket men det blir inte så ofta när man inte har internet hos min mamma där jag är varje vecka men ska försöka blogga på mobilen så ofta som möjligt och lägga upp mera bilder och så :)
Men idag blir det nog inte ngt mer:)
XOXO Hanna<3 

Av Hanna Kilbo - 12 april 2012 11:56

Hej hej!

Kust nu sitter jag och kollar Nellie Berntssons blogg 11 år och super känd hoppryttare http://www.nellieberntsson.se goaste bloggen hon har tre tävlinghästar elvis stella och bellman hon har träffat roffe göran bengtsson hon har tävlat i L.A hon är modell för hööks hästsport hon är allt en rid tjej kunnat önska sej en go tuff tjej asså så checka in hennes fina blogg så får ni se!!!
Kram Hanna!<3 

Presentation

Hej hej jag är en tjej på 14v år som älskar hästar dans och shopping det största intresset inom hästar är hoppning ha det gött HannaLinneaKilbo!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards